Lesley Bee Posted November 23, 2012 Report Posted November 23, 2012 I put my Christmas Tree up in my room!! Looks very colourful and pretty! Yay Christmas cheer Soooo wanna put mine up
xGlowingAngelx Posted November 24, 2012 Report Posted November 24, 2012 I put my Christmas Tree up in my room!! Looks very colourful and pretty! Yay Christmas cheer Soooo wanna put mine up Do it, Lesley!!! Our main one is going up this weekend, too.
Guest Posted November 24, 2012 Report Posted November 24, 2012 Brought my friend her Christmas present yesterday
MatildaHunterFan Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 Last day of school this week
Dingo x Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 I put my Christmas Tree up in my room!! Looks very colourful and pretty! Yay Christmas cheer Soooo wanna put mine up Do it, Lesley!!! Our main one is going up this weekend, too. Thought I would join this little conversation (: we are putting ours up this weekend aswell!! (: EDIT: It is now officially December in New Zealand. Now going to upload a Christmas icon to use for December.
Guest Posted November 30, 2012 Report Posted November 30, 2012 I think we are putting our Christmas tree up this weekend
Guest Posted December 3, 2012 Report Posted December 3, 2012 That's great Katie 3 weeks until I'm on holidays
Phoebe Posted December 6, 2012 Report Posted December 6, 2012 I had orientation today at the highschool I'm going too... Very scary! Also my grade 6 leavers dinner is tonight! So excited!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.